lördag 2 augusti 2014

Malmöööööö give me some raw food

Gjorde Malmö och Skåne med våra vänner häromhelgen. Tvingade med dem på lite raw food äventyr, muahahha!

På resande fot är jag anpassningsbar och äter det som finns, lite så. Men hjälp vad jag blir lätt hysterisk och galen när jag hittar hälsosamma alternativ, haha. Ungefär som att ha hittat guldgruvan i slutet på regnbågen-hysterisk eller lite Smegol-hysterisk kanske. Mina vänner skrattar gott och det bjuder jag på.

Happy in Malmö!

Dog och kom till mataffärshimlen när vi hittade Green matmarknad. Varför finns ni inte i Stockholm?

Förmodligen det bästa proteinet just nu, check!
På resande fot är det störtbra med dessa superfoodpåsar att röra ner i ett glas med vatten eller juice. Powerboost!

Det absolut senaste inom superfoods är Cordyceps, Chaga och Reishi. Enkelt att ta med på resan och boosta energin med. YEY!

Organic fruktsallad till stranden och äppeldryck

1 kommentar:

  1. hej sandra
    vart kan man hitta den juicen på bilden lr
    vet du vad den heter?

    mvh anna :)

    SvaraRadera