fredag 8 augusti 2014

Doctor Salad räddade min sommar

I sommar har jag unnat mig matlådor från Doctor Salad istället för mina egna. Har tröttnat så totalt på mina egna matlådor och känt mig lite sommarlat. Thank God för bra matställen som Doctor Salad, ni har räddat min sommer, haha. Sjukt fräscha sallader och smoothies. Man vill typ köpa allt där. Mina favoritsallader är Raw food salladen och vegetariska med glutenfri pasta. OMG! är allt jag kan säga.

Doctor Salad på Sibyllegatan i Stockholm

Älskar deras matlådor i papp istället för plast.



Fräscht! What can say.

Tillhör du dem som gärna vill äta nyttigt men inte riktigt har tiden, lusten, orken att laga allt själv eller sätta sig in i en ny värld inom kosten? Då har Doctor Salad en cleanse, dvs ett 5-dagars program där de fixar all mat. Göttit!

Enjoy every moment of life!

Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar