torsdag 24 april 2014

Study hard

Som ni kanske redan vet läser jag till kost- och näringsterapeut utöver mitt dagliga jobb. Det är intensiva dagar ibland men det är så otroligt roligt att plugga sin passion. Jag älskar allt inom hälsa, kost och näring. Tror på det stenhårt och mitt mål är att vara för evigt ung, frisk, pigg och stark! Sist hade vi kurs i Levande blodanalys, hur häftigt är inte det, vi kikade på röda och vita blodkroppar samt avvikelser som kan förekomma. Exciting eller vad!
 
Efter plugg är ett härligt träningspass på sin plats

För att hålla energin och koncentrationen på topp krävs det en raw bite ibland

Min absoluta favoritbok just nu är David Wolfe's Longevity Now. Den täcker mycket inom kost och hälsa, vad man ska äta och hur man tar hand om sig för att må så bra man bara kan och hålla sig evigt ung. Älskar David och denna bok besviker inte!

När jag inte pluggar kanske jag förkovrar mig ännu mer i hälsa och näring. Detta är min absoluta favoritbok. Här har ni allt ni behöver veta om kost och näring och att vara evigt ung!
Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar