tisdag 8 april 2014

Just do it!

Jag och min man har, som jag tidigare skrivit, börjat med massa nya bra vanor som har lett till ännu fler bra vanor. Det tar ett tag att vänja sig men vi trivs så bra med vår väldigt aktiva och hälsosamma livsstil. Vi tränar massor, minst 6 dagar i veckan. Det har hänt en del de senaste åren, vi var båda riktiga soffpotatisar en gång i tiden och min mans favoritrestaurang var MacDonalds.... Kan ni tänka er! Ska lägga upp före och efter bilder på min man så ska ni få se på en förvandling. Är sjukt stolt.
 
Våra tips är att göra en action plan. Men först måste du ta reda på vad ditt mål är och varför. Det ska vara tydligt och klart vad ditt mål är sedan gör du något varje dag. Det kan vara under 5, 10 eller 60 min, bara det är något som tar dig närmare ditt mål. Det är mest rimligt att i början avsätta ca 30 min per dag. Mitt favoritcitat är "You snooze you lose". Tänk vad mycket man hinner genom att gå upp lite tidigare på morgonen :-) Just do it! som Nike säger.
 
 
Morgonyoga på min favoritmatta Eco-Ion

Green smoothie och hälsosam rödbetsjuice kan det bli till lunch.

Våra fantastiska köksmaskiner i full rulle. Klarar oss inte utan Vitamix och en slow juicer.
Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar