måndag 20 januari 2014

Firar med choklad

Jorasåatte... Detoxen är över men jag äter mestadels raw food och undviker kött, mjölk- och mjölkprodukter, godis läsk och allt sådant. Ok, chokladen är här för att stanna för alltid... Dvs den råa chokladen :-)

Jag fortsättar äta smoothies till frukost, supersallader till lunch, green smoothies till mellis och för det mesta raw food till middag. Supernajz! Känner mig piggare, gladare, har mer energi och en mer positiv syn på tillvaron. Hurra för det!

Träningen går toppenbra, ny nivå 2014 och det har startat bra med 4-5 pass i veckan. Yeeeha!

Firar det med min absoluta favvochoklad just nu: Ombar! Mmmm... bar... :-)



Kursat hela helgen i torrblodsanalys, så j-la spännande, fascinerande och superintressant. Mitt eget blod analyserades av blodexperten utan anmärkningar. Yey för mig! Och det känns, jag har nog aldrig varit så här pigg och glad en hel höst och vinter på länge. Jag känner att jag orkar och vill mer. Mitt problem (eh.. jag menar förbättringspotential) just nu är fokus. Därför är fokus mitt fokus just nu. Dvs den sak jag vill uppnå och utmana mig själv i just nu får mitt fulla fokus. Men det finns ju så mycket man vill göra, gaaaah! Jag läser till kost- och näringsterapeut förresten. Så kul!

Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar