tisdag 21 januari 2014

Enjoy the dark side

Satsar på svart vatten i vår :-) Det nya vattnet BLK innehåller renat vatten tillsatt med fulvosyra (fulvic acid) som innehåller mängder med mineraler. BLK vattnet har ett högt, basiskt pH värde som neutraliserar översyrlighet i kroppen. Ett riktigt supervatten helt enkelt om ni frågar mig. Flera kändisar (och okändisar) svär vid vattnets fantastiska fördelar och egenskaper. Jag håller med, är dock mindre förtjust i själva plastflaskan... Behöver jag vatten på språng kommer jag definitivt välja BLK. Den finns i vissa mataffärer och på Blueberry bland annat. Mer info här.

Mina five fingers och BLK water på gymmet, tjohoo!
Love!

2 kommentarer:

  1. hejsan. ville bara säga att din blogg är väldigt inspirerande. själv är jag helt nybörjare på detta med raw food och kom över din blogg när jag googlade lite på raw food.
    tack för bra och enkla recept och ha en bra dag
    // Krigarungen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, härligt att höra att du gillar bloggen. Hoppas du får massa bra inspiration och känner dig peppad på massa bra, nyttig, näringsrik och supergor raw food! YEY! kram Sandra

      Radera