måndag 21 januari 2013

Tack hulkendricka!

Jag får höra att det syns att jag äter raw food, att jag ser pigg och fräsch ut och att det lyser om mig. Wow, bästa komplimangerna ever och det kan jag tacka mina hulkendrinkar för.

Det absolut bästa superdupertipset jag har till alla är att dricka gröna juicer och smoothies ofta. Det ger mängder med näring till kroppen, mineraliserar, verkar utrensande, balanserar pH värdet och gör att jag ser piggare och fräschare ut. För att inte tala om att det sägs motverka en rad sjukdomar däribland hjärt- och kärlsjukdomar, cancer, diabetes och mycket mer... Det är garanterat en dunderkur för att få klarare hy med mer lyster.

Jag har druckit gröna juicer och smoothies ett tag och har tagit bort det söta nästan helt. Mina juicer smakar hulken, hahaha! Men ack så goda. Testa om ni vågar, I dare you! Vågar ni inte så kan jag rekommendera att lägga i lite äpple och kiwi så smakar det dundergott.

Superkuren från Sandy herself:

Hulken-drink

1 selleristjälk
1 citron
1 cm ingefära
1 näve grönkål (ca 2-3 blad)
1 äpple
Boost: nässelpulver, spirulina, korngräs eller vetegräs (variera ca 1 tsk räcker)

Pressa grönskerna och frukten i en juicepress/råsaftscentrifug. Boosta med 1 tsk nässelpulver, spirulina, korngräs eller vetegräs.

Wohoo! Kittlar dödskönt i kistan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar