torsdag 31 januari 2013

Superwoman

Yes! Nu har mitt eget Sporteopathy kit kommit och jag är kitad upp till tänderna. Wow, vilken vår det kommer att bli. Jag ska ha jädrans massa energi och sprudla av glädje, det får vara mitt mål. I kitet ingår det en tarmrening, det är alltså dags igen, wohoo! Här ska det renas inifrån så att min kropp kan ta upp näringen i maten ännu bättre, på köpet kommer jag att känna mig piggare, lättare och mer energisk. Utöver det har jag massa vitaminer och kosttillskott som är skräddarsydda för just mig, min kropp och mina behov. Me like! På det har jag mina affirmationer, andningsövningar och träningsprogram. Shit vilken superwoman jag är på väg att bli, haha!


Ungefär så här ser mina matlådor ut och det är, om man nu får säga det själv, världens bästa lunch!





Super smoothie for superwomen and supermen

1 msk kokosolja
1/2 dl pumpafrön
1 msk linfrön
1 cm ingefära
1/2 dl havtorn
1 dl hallon
Poweboost:
1 msk maca (för styrka och energi)
1 msk bipollen (mängder med näring)
Vatten

Mixa i en blender och häll upp i ett glas. Ger massa energi och näring som kroppen behöver för att orka.

"Creating your own reality is the richest gift you received at birth" Deepak Chopra





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar