torsdag 1 november 2012

Vill du mer?!

Har fortfarande inte kommit över de goda raw food bakverken på Kaffemakar'n, yummie!
 
 
 
 


Wow, sitter och lusläser Karin Haglunds nya bok Karins gröna värld. Vilken fantastisk bok! Hon skriver om det absolut senaste och viktigaste inom hälsa och raw food. En komplett bok och guide för dig som vill mer. Jag vill definitivt mer! Jag vill må ännu bättre, ha ännu mer energi, vara kreativ, inspirerande, inspireras, uppnå mina drömmar, leva ett glädjefyllt liv och omges med varma, glada, härliga människor dagligen. Jag vill inte bara må bra eller ok, jag vill må bättre en bäst, ha energi och glädje i överflöd!

Glädje och energi kom i en lite box på posten ända från iHerb. Jag hade beställt Chaga och mitt favoritte, som självklart är världens mest hälsosamma te: Spring Dragon Longevity tea. Verkar föryngrande, energigivande, lungnande och välgörande. Fantastiskt! Använd min kod POG409 om du ska beställa på www.iHerb.com och få 5-10 $ rabatt :-)


Chaga är en spännande svamp som växer på träd. Den är supervälgörande och har flera egenskaper. Bra för immunförsvaret, anti-aging, antibakteriell, antiinflammatorisk och innehåller antioxidanter bl.a. Chaga anses vara en superört och sägs "bevara ungdomligheten, främja hälsan och livslängden".

På Sporteopathy planerar vi för fulla muggar inför öppningen och kommande hälsoevents. Det är så spännande! Gå gärna in på Sporteopathys facebook-sida för att hålla koll på vad som händer: http://www.facebook.com/sporteopathy

Rawfoodmiddagar skiver om Sporteopathys hälsoprogram och hälsokvällar:
http://rawfoodmiddagar.se/index.php?p=1_117_Sporteopathy
http://rawfoodmiddagar.se/index.php?p=1_115_Sporteopathys-h-lsokv-llar


"HABITS=FUTURE, If we want a new life then we need new & consistent actions. What new choice could you make today that could begin a new journey?" Anthony Robbins twittrar





2 kommentarer:

  1. Kul att chaga uppmärksammas mer och mer i Sverige och så får vi inte glömma att det är en lokal produkt.. som växer vilt här i Sverige också. Jätteintressant med Sporteopathy, jag kommer nog testa längre fram. Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, helt sant :-) Lite svårt att få tag på om man inte plockar själv och rätt dyrt i de få hälsokosbutikerna som tar in det. Hoppas det blir en chagaexkursion snart :-)

      Radera