onsdag 19 september 2012

Lyxig naturlig hudvård

Igår var jag på Lisens fantastiska skördespa i Rosendals trädgård. Det var helt magiskt, wow! Många grymma tips på hur man sköter sin hud naturligt :-) Vi fick göra hand- och fotskrubb, ansiktsvatten, ansiktsmasker, fotbad och ansiktsoljor m.m. av det naturen på vackra Rosendals trädgård hade att erbjuda.

Här kommer en massa glada & fina bilder från Lisens Skördespa

Vackert på Rosendals trädgård

Naturliga ingredienser

Örter och blommor

Lisens fantastiska böcker fulla med information och inspiration till egen naturlig hudvård:-)

Torkade rosblad


Vackra och glada Lisen


Ringblomsvatten är helt fantastiskt för huden

Vacker bukett

Persiljeskrubb, honungstvätt till ansiktet och morotsansiktsmask bl.a. Superbra för huden :-)
Kolla in Lisens fantastiska böcker "Lisens Indiska Spa" och "Lisens örtspa: för skönhet och välbefinnande". Snart ska hon ge ut boken "Lisens gröna värld". Wow! Kika in på hennes hemsida och blogg här för tips, recept och inspiration.

Sporteopathy ska öppna klinik i Stockholm och söker världens bästa terapeuter bl.a. hudterapeut,  idrottsmassör, naprapat, osteopat eller liknande med passion för det naturliga samt har ett holistiskt tänk. Det här är ett unik och fantastiskt tillfälle. För mer info och kontaktuppgifter, klicka här

1 kommentar:

  1. Hej Sandra!
    Efter att jag läste din blogg ang raw hudvård, plus hängt på råvarubutiken ex antal gånger tog jag mig för och beställde hem Raw Gaians MSM-kräm!
    Tyckte om den jättemkt första tiden men nu ser jag en sorts förändring i min hy.
    För det första har jag fått massor av småplitor kring haka och på stället jag aldrig fått tidigare, i tinningen, längst käkbenet.. och sen har jag fått extremt torr? hy i pannan. Antingen är huden torr eller har strukturen förändrats, pannan känns nästan räfflig. Spelar ingen roll hur mkt msm-kräm jag strycker på, huden känns fortfarande lika torr och räfflig.

    Funderade ett tag på om det är porerna som gör att det känns räfflig, för jag tycker de har blivit större i och med denna kräm.

    Jag har flyttat från Umeå till Göteborg för 2 månader sedan, har tänkt hyförändringen kanske har med luftbytet att göra, att det är så mkt orenare luft här.

    Kommer fortsätta med krämen tills den är slut för jag gillar den ändå. Men har ingen förändring skett i hyn kommer jag nog återgå till min gamla apoteket-kräm..

    SvaraRadera