onsdag 8 augusti 2012

Utvilad

Wow! Vilken fantastisk semester jag har haft i hela 3 veckor i Portugal. Amazing! Vi var mest på resande fot och har inte haft möjlighet eller tid att sitta så mycket vid datorn eller i telefon. Sååå skönt. Kan verkligen rekommendera en dator- och telefonfasta ett par veckor om året (haha, jag måste ha uppfunnit en ny slags detox). Jag känner mig så utvilad, peppad och laddad. Det är tur det för hela helgen är jag upptagen med Raw food gourmet eventet på Svartsjö slott. Det blir gourmetmiddag på fredag och kurs med Boris Lauser lördag-söndag. Heeeelt fantastiskt bra, grymt avslut på en grym semester :-)

Kolla in det fantastiska eventet här: http://rawfoodmiddagar.nordicshops.com/product.html/gourmet-middag-the-art-of-gourmet-peak-performance-food?category_id=11

Så här bra har jag haft det på semestern.


Har läst Donna Gates bok Body Ecology Diet. Den är fenomenalt bra! Hon skriver mycket om candidaproblem samt hur man ska matkombinera för att få bra matsmältning, bättre näringsupptagningsförmåga och för att må som bäst. Så nu ska jag börja fermentera mina egna grönsaker och äta probiotika, ni vet hälsan och immunförsvaret sitter i magen.

2 kommentarer:

  1. Härligt att du haft så bra semester! Och kul att du är tillbaka :-)
    Ser fram emot dina inlägg!
    /Maria B

    SvaraRadera
  2. Ser också fram emot framtida inlägg. Ser ut som att du haft väldigt härligt :-). Ha så jätte trevligt på eventet, jag är inte alls avis ;-)

    SvaraRadera