måndag 16 juli 2012

Semester!

Nu är det äntligen semester (från mitt vardagsjobb i alla fall). Sitter och jobbar med mitt eget och planerar stordåd i höst som har med hälsa, näring och raw food att göra :-) Wohoo!

Detoxen är nästan över, vi fortsätter någon dag till och det har gått så otroligt fantastiskt bra! Det har varit så skönt att bara äta raw food och vi mår verkligen superbra. Min pojkvän har gått ner mer än 6 kg! Amazing. Kilona bara rasade tack vare bra raw food-kost, daglig motion och bra träning på gymmet. Det har gått hur bra som helst för mig att träna också och har inte känt mig svagare på något sätt, tvärtom :-) Sandys detox bootcamp rockar!

Min hälsoresa är inte över i sommar för det, mitt nya Sporteopathy kit har kommit så att jag är kit:ad med näring, vitaminer och mineraler under hela min semesterresa! Wow! På onsdag bär det iväg till Portugal i 3 hela veckor på äventyr.




Sippar på en svalkande vattenmelondrink med granatäpple. Yummie!




 Vattenmelondrink

1/4 vattenmelon
1/2 granatäpple

Mixa vattenmelon i en mixer och häll upp i ett glas. Toppa med granatäpple. Gott och svalkande i solen.

2 kommentarer:

  1. Trevlig semester Sandra! Ser fram emot att läsa en massa om ditt äventyr till hösten.
    Ha det skönt i Portugal, själv ska jag vara hemma i Sverige och skörda grödorna från vårt grönsaksland :-)

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt! Spännande med dina planer för hösten!!!! : )) Ser fram emot att få reda på mer längre fram..... Drinken du gjort ser också farligt god ut. Vattenmelon smoothie är gott det! Brukar göra med isbitar i, blir sååå gott. Bara vattenmelon och is + färsk mynta. Superfrächt verkligen!

    Shit va härligt med Portugal i 3 veckor!!! Algarve? De har väl superbra träningsmöjligheter där? Med löpning i bergen och massa träningsfaciliteter? :D Ha det så bra och njuuuuut!!

    Kramen <3

    SvaraRadera