måndag 2 januari 2012

Superdrinken

Jag har blivit helt besatt av mina gröna superdrinkar, som jag gör varje dag. Jag varierar bara ingredienserna lite och boostar den med olika superfoods. Ett bra nyårslöfte kanske är att införa dessa fantastiska drinkar. Galet gott är det också! :-)

Green superdrink

2-3 äpplen
1 näve grönkål
1 citron
1 cm ingefära
1 apelsin
1 msk hampaprotein
1 tsk nässelpulver

Pressa alla ingredienser i en råsaftscentrifug eller slow juicer. Voila! Mättar bra och innehåller massa näring, enzymer och vitaminer :-) wohooo!


Bra efter träningen t.ex.

1 kommentar:

  1. Oj oj gottit värre... vilken råsaftcentrifug använder du? Vill också ha en...
    Vet inte jag ska spara ihop pegar till en riktigt bra för ett par tusen eller om det finns nån bra lite billigare? : )

    SvaraRadera