söndag 4 december 2011

Paketet är här

Nu har jag fått mitt paket från Sporteopathy, wohoo! Så spännande :-) Det innehåller en massa piller och kosttillskott (helt naturliga så klart) som ska göra jobbet i tarmarna och detoxa min kropp ordentligt samt ge mig ny energi och alla mineraler, vitaminer jag behöver extra just nu. Det är heeelt fantastiskt. Vilken lyx att få det är paketet helt skräddarsytt för mig. Det ska bli så sjukt spännande att se resultatet om en dryg månad. Jag har bestämt mig att avvakta några dagar innan jag sätter igång i och med juletider och allt. Det är lite svårare att stå emot det goda som finns omkring en hela tiden. Däremot känner jag att jag inte måste eller är sugen på att trycka i mig ALLT det där goda som man annars brukar. Raw food är min livsstil och kan inte längre leva utan. Jag har tagit baby steps under hela min raw food resa och mår bara bättre och bättre samt vill bara ha mer och mer. Jag hoppas reningen kommer att ta mig till en ny nivå i välmående och välbefinnande.

Är ni nyfikna på Sporteopathy kolla här. Johanna jobbar både i GBG och i STHLM.





Raw Food Erica Palmcrantz Aziz gör ett samarbete med Radisson Blu hotel om brain food, grymt! Var på Radisson Blue Strand hotel igår på brunch och de hade en hel del gott. Jag blev mest imponerad över juicepressmaskinen. Man pressar själv och får helt färsk juice! Den här borde alla ha, slut på juicer som stått i timmar eller dagar där alla enzymer och all näring nästan helt försvunnit.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar