söndag 27 november 2011

På toppen av mitt liv

Vilket skönt väder vi har haft hittills. Tog en mysig långpromenad igår i solen, verkligen väl behövd :-) Så här års känner man sig tröttare och har inte samma energi längre som i somras. Bra tips är att boosta kroppen med D-vitamin (i brist på solsken), zink samt A-vitamin för immunförsvaret (kan varmt rekommenderar Holistics produkter http://www.holistic.se/). Du som känner att du inte har energi eller ork och har smärre krämpor i kroppen bör kontrollera om du har någon form av vitamin- eller mineralbrist. Något sådan "enkelt" kan göra otrolig skillnad för välmåendet.

För någon vecka sedan träffade jag Johanna Bjurström Agner, som arbetar som Homeopat, har ett stort intresse för raw food samt behandlar många elitidrottare och vanliga som vill må riktigt toppenbra och ha massor av energi. Hon gjorde en undersökning på mig bla. irisdiagnostik, blodprov, tittade på min tunga, mätte blodtrycket samt använde en QMA frekvensmaskin för att göra olika mätningar i hela min kropp. Hon kunde ganska snabbt avläsa att jag var väldigt stressad, hade försurad kropp, kalciumbrist (vanligt vid för surt pH-värde) m.m. Hon har gjort en totalbedömning och sammanställt alla prover samt ska ge mig rekommendationer och under 30-dagar ska jag genomföra en tarmrening. D.v.s inta näring och vitaminer som är anpassade för min kropp samt äta så ren och bra mat som möjligt. Det ska bli såååå spännande. Följ mig i 30-dagar under min kur och läs om hur jag kommer att må under den här tiden och hur slutresultatet blir. Mitt mål är att må mitt allra bästa, vara full av energi, gå upp ett par kilo (i muskler & fett) samt vara mer balanserad och inte stressa. Helt enkelt vara på toppen av mitt liv!

Kolla in Johannas företag här http://www.facebook.com/sporteopathy

QMA frekvensmaskin - scannar av kroppens värden


Vackra Johanna är grundare av Sporteopathy och en f.d. fröken Stockholm :-)

3 kommentarer:

  1. Åh spännande! Ska bli spännande att följa.... :D
    Har länge funderat på att också göra blodanalys, hår mineral analys m.m. men det har inte blivit av, men om ett tag tänker jag verkligen göra detta!!
    Kul att du tagit tag i det iaf hehe ; )
    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Jaa, ska bli sjukt spännande att se hur det går :-) Kanske inte bästa tajmingen vid jul å allt men det ska gå. Johanna håller till både i GBG & STHLM ifall du undrar över något. Ha det fint :-)
    Kramar <3

    SvaraRadera
  3. Haha oj ska du göra det över jul? Det finns säkert massa saker du kan äta vid julbordet men kanske göra om dem lite.... ; ) Vad får du äta och så nu under tarmreningen? : )

    Ok, ska kolla detta! Tack.
    Kram <3

    SvaraRadera