lördag 1 oktober 2011

Egyptian magic

Nu har även jag skaffat den magiska ansiktskrämen Egyptian Magic! Finns inte att köpa i Sverige vad jag vet så beställde den på iHerb.com. De har för övrigt många bra och spännande produkter till grymma priser. Använder du min kod POG409 vid ditt första köp får du dessutom 5$ rabatt. Wohoo! Med min rabatt kan du klicka hem krämen för ca 180:- se här. Den innehåller bara naturliga ingredienser som ger huden näring och ger lyster. Kolla in mer info om krämen här. Bla Madonna och Kate Hudson använder den :-)




http://www.iherb.com/Egyptian-Magic-All-Purpose-Skin-Cream-4-oz-118-ml/24365?at=0&rcode=POG409


OBS! Vid beställning från iHerb tänk på att inte beställa för mycket på samma gång, frakten är billigast om vikten är under 1814 gram. Tänk på att inte överstiga totalsumma på 300 SEK (exkl. frakt) för då tillkommer tull- och momsavgift. Jag brukar dela upp mina beställningar. iHerb är toppenbra, har otroliga priser och grymma produkter. Passa på nu när dollarkursen är toklåg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar