tisdag 6 september 2011

Massa energi

Nu är man på topp igen :-) Massa raw food, lite spinning och styrketräning så är man fit for fight, woohoo! Jag trivs bättre och bättre med att ta hand om mig, min kropp samt må riktig bra. Jag prioriterar hellre träning när jag kommer hem och hälsosam mat istället för tv:n och skräpmaten. Det är ingen myt att du är vad du äter. Jag ser att min kroppsform förändras sakta men säkert av maten jag äter och att jag rör på mig. Visst unnar jag mig godsaker någon gång ibland och att få vara lite lat men jag får så mycket utav att äta bra och träna, nu är jag helt beroende av det. Det är fantastiskt och MAGISKT!

Sandys dunder green smoothie

1 avokado
2 stjälkar selleri
1 äpple
1-2 nävar ruccola/spenat
1 granatäpple
vatten

Gröp ur granatäpplet, häll alla ingredienser i en blender och mixa.


 






Drick och få mängder med näring, vitaminer samt energi!

Må bäst :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar