onsdag 16 februari 2011

Paket på posten


Har precis hämtat ut en beställning från Råvarubutiken på posten, YEEEEEEEY! Jag har inhandlat efterlängtad energi, styrka och vitaminer. Det är dags att bli pigg och få mer energi! Vintermörkret har tagit ut sin rätt och jag har inhandlat  D-vitamin för att råda bot på tröttheten och stärka immunförsvaret samt MSM för att få mer energi och bättre hår, hud och nagelkvalitet. MSM innehåller svavel  (även kallad "skönhetsmineral"). Jag köpte bipollen för att få ett rejält tillskott av viktig näring samt ett Rejuvenate te som skärper sinnet, gör mig starkare och mer utvilad (för att nämna några egenskaper, den har mängder med positiva effekter).


Jag har inhandlat ett paket full av magi som gör mig vacker inifrån ut! Jag blir barnsligt lycklig av superfoods och råkost. Mer om de magiska varorna senare.

Ikväll ska det fikas med min kära väninna :-) Jag har varit på CorePulse, Shape och BodyPump de senaste  3 dagarna så jag är i behov av ett skön vilodag och mängder med magisk energi! BTW, CorePulse är ett underbart träningspass, jobbigt men störtskönt! Ibland blir jag så lycklig att jag vill fälla en tår under ett pass. Jag kanske bara är knäpp, eller är det de berömda endorfinerna?!

Kolla in Råvarubutiken här.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar